Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості Чернівецької області
View/ Open
Date
2016-10-10Author
Гавриш, Ірина Іванівна
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та
стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту,
яка формує привабливість окремо для кожної з цільових груп. Визначено роль елементів комплексу
маркетингу у формуванні привабливості окремих міст і регіонів зарубіжних країн. Уточнено економічні
категорії, які формують понятійний апарат привабливості територій. Введено поняття маркетингова
політика привабливості територій, яка є сукупністю заходів, що спрямовані на залучення уваги цільових
аудиторій до певної території, розробляється та реалізується органами територіальної влади за
активної участі членів громади і є елементом територіальних програм і стратегій розвитку. Визначено,
що за маркетинговим підходом привабливість територій є відображенням ступеня задоволення потреб
і очікувань цільових аудиторій. Описано рейтингові показники привабливості Чернівецької області
та звернуто увагу на те, що кожний з рейтингів є досить суб’єктивним, суперечливим, включає
результати оцінки обраних чинників і може вважатися тільки своєрідним орієнтиром для цільової
аудиторії. Акцентовано увагу на необхідності розробки та застосування інструментів демаркетингу
території, які будуть спрямовані на небажані для певної території цільові аудиторії.