Опитування «Вплив соціальних мереж на політичну участь населення України в умовах воєнного стану»: комунікаційні завдання місцевих органів влади
Abstract
Зміна комунікаційних стратегій в умовах воєнного стану потребує детального аналізу та переосмислення. Автори статті провели соціологічне дослідження щодо впливу соціальних мереж на політичну участь населення України в умовах воєнного стану. Метою дослідження було визначення особливостей використання соціальних мереж, як каналів отримання інформації та комунікації з органами влади в умовах воєнного стану. На основі отриманих емпіричних результатів автори аналізують джерела отримання інформації громадянами в умовах воєнного стану, визначають фактори, які впливають на особливості використання соціальних мереж як каналів отримання та поширення інформації в умовах воєнного часу. Окрему увагу автори звертають на вироблення рекомендацій для органів місцевого самоврядування з метою залучення громадян до політичної участі.