ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ СОЦІАЛЬНИХ МЕДІА В ГОТЕЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВІ (НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛІВ МІСТА ЧЕРНІВЦІ)
View/ Open
Date
2020Author
Підгірна, Валентина Никифорівна
Данілова, Ольга
Metadata
Show full item recordAbstract
Соціальні медіа як один із найпотужніших інструментів інтернет-мережі були інтегровані у
частину соціального та економічного життя у світі. Їхній вплив та роль набуває значущості у всіх
сферах людської діяльності та стає предметом досліджень науковців і практиків. Особливої акту-
альності дослідження соціальних медіа набувають у сфері туристичної індустрії, де завдяки їм фор-
мується нова система комунікацій між споживачем та виробником послуг, а використання соціаль-
них мереж стає невід’ємною частиною бізнес-процесів, що не потребує значних затрат. У статті
розкрито роль та переваги застосування, вплив та використання соціальних медіа у сфері готельних
послуг як невід’ємної складової частини сфери туристичної індустрії. На основі досліджень, що охо-
плюють аналіз та оцінку використання соціальних мереж найпопулярніших готелів міста Чернівці,
виявлено основні проблеми використання соціальних медіа для налагодження ефективного спілку-
вання з клієнтами та просування послуг на ринку сфери гостинності.