Збірник ситуаційних (кейсових) завдань з навчальних дисциплін «Інновації та інноваційна економіка», «Інновації та маркетинг інновацій», «Маркетинг інновацій», «Інноваційний розвиток підприємства», «Digital-marketing», «Технології та новації» : навч. посібник.
Переглянути
Дата
2021Автор
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Крупенна, Інга Анатолівна
Венгер, Євген Іванович
Кифяк, Олександр Васильович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Збірник ситуаційних завдань включає тексти конкретних ілюстративних ситуацій пов’язаних з інноваціями, інноваційним розвитком, інноваційною економікою, інноваційним менеджментом та маркетингом, digital-marketing підібраних за матеріалами періодики, мережі Інтернет, сайтів компаній, консалтингових компаній, які допоможуть студентам оволодіти кейсовим методом навчання. Case-method, метод конкретних ситуацій (МКС) – це метод навчання, що дозволив багато в чому реалізувати концепцію практикуючого навчання в умовах аудиторних занять. До ситуацій сформовані запитання та завдання які допоможуть узагальнити попередні знання з довузівської підготовки, використати навички кваліфікаційного рівня – бакалавр та магістр, розвинути креативні риси особистості, перспективне мислення студентів і дозволять використати їх у сучасній інноваційно спрямованій економіці. Для студентів Галузі знань 07 – Управління та адміністрування та Галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки. Різноманіття практичних аспектів висвітлених у навчальному посібнику роблять його корисним для інших спецкурсів з підготовки бакалаврів та магістрів, для практикуючих фахівців інноваційної діяльності різних рівнів управління.