Соціально відповідальний та інноваційно активний власний мікро-, малий та середній бізнес як основа економічного розвитку
Abstract
Здійснено дослідження впливу соціально відповідального та інноваційно активного власного мікро-, малого і середнього бізнесу на розвиток економіки, становлення громадянського суспільства й добробут людей. Зазначено, що національний бізнес може бути достатньо ефективним, а економічний розвиток держави – сталим тільки за умови, якщо підприємницький сектор є: а) інноваційно активним; б) соціально відповідальним.
Встановлено, що вагомий вплив на розвиток підприємництва має формування ефективних формальних, у т. ч. державних інститутів, та неформальних інституцій (зокрема, зміна ментальності). З урахуванням того, що в нашій країні існує дефіцит надважливого для економіки ресурсу – підприємницькі здібності, та факту, що середній вік людини, яка започатковує бізнес становить 25 років (за даними міжнародної статистики), для активізації появи якомога більшої кількості людей, котрі створюють власний бізнес, визнано за доцільне проведення їх підготовки до цього світоглядно, ментально та культурно.
Вказано, що потрібно впроваджувати курс «Організація власного бізнесу» у всіх освітніх закладах (у школах, університетах й ін.) за участю фахівців-практиків і науковців, реалізовувати дієві інкубаційні та акселераційні програми, створювати відповідну інфраструктуру підприємництва, забезпечувати розробку та реалізацію програми ефективної фінансової підтримки сектору малого бізнесу.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПОСТАНОВКИ ЗАДАЧ АНАЛІЗУ БІЗНЕС ПРОЦЕСІВ
Ковальчук, Тетяна, Миколаївна; Вергун, Андрій Іванович (Інвестиції: практика та досвід, 2024)Економічний аналіз на сучасному етапі має стати рушієм інновацій та сталого розвитку. Ефективним напрямом його застосування є дієвий аналіз комплексних бізнес процесів, притаманних конкретному підприємству. Стабільна ... -
ОРГАНІЗАЦІЯ ВЛАСНОГО БІЗНЕСУ
Ткач, Євген Вікторович; Нікіфоров, Петро; Грешко, Роман; Бак, Наталія; Харабара, Віолета; Ткачук, Ірина; Лопатинський, Юрій; Водянка, Любов; Кифяк, Вікторія; Кіндзерський, Віталій; Кравчук, Ірина; Галушка, Зоя; Поченчук, Галина; Заволічна, Тетяна; Лусте, Олена; Бурдяк, Олег; Вардеванян, Вардан; Венгер, Євген; Клипач, Андрій; Білоскурський, Руслан; Вінничук, Ігор; Михайлина, Діана; Косташ, Тетяна; Білоскурська, Олена; Івасюк, Галина; Грохолінська, Ірина; Єремія, Ганна; Паламарюк, Марія (Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2023-02-07)Навчально-інкубаційна програма «Як організувати власний бізнес» Видання присвячене питанням пов’язаним з визначенням ролі соціально відповідального та інноваційно активного власного мікро-, малого та середнього бізнесу ... -
БІЗНЕС-СТІЙКІСТЬ СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ПРІОРИТЕТИ УПРАВЛІННЯ
Терлецька, Юлія (2024-09)У статті досліджено особливості процесу забезпечення та пріоритети управління бізнес-стійкістю підприємства. Доведено, що забезпечення оптимального рівня бізнес-стійкості безпосередньо впливає на збалансованість розвитку ...