Немає неми
Переглянути
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У статті актуалізовано питання освіти представників національних
меншин, що вимагає постійного вивчення та аналізу. Зазначено, що Україна
як незалежна держава поставила на порядок денний як теоретичні, так і
практичні завдання – створити власну концепцію національної політики.
Проаналізовано і визначено, що завдання, сформовані Національною
доктриною розвитку освіти України в XXI столітті, зорієнтовані на
використання методів навчання, які спонукають навчатися самостійно,
критично думати, розвивають здатність до самопізнання і самореалізації в
різних креативних заходах. Доведено, що на сучасному етапі розвитку
освіти відбувається активна зміна методів відповідно до цілей і завдань
навчання і оптимальними є інтерактивні прийоми навчання, які викликають
інтерес до пізнавального процесу, розвивають креативну можливість
індивідуума, психічну і емоційну сфери. Окреслено суть, значення і типи
інтерактивних методів навчання. Значуща увага приділяється їх
класифікації. Розкрито сутність поняття «інтерактивні методи
навчання», дано визначення сукупних термінів і описано особливості вибору
конкретних інтерактивних методів. Аргументовано переваги їх
використання і особливості впровадження в навчальний механізм. Також
доведено, що заклади загальної середньої освіти надають якісні освітні
послуги з вивчення мов національних меншин через використання
інтерактивних методів навчання