ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАВИКІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНІКИ
View/ Open
Date
2020Author
Богданюк, Антоніна
Kyselytsia, Oksana
Богданюк, Василь
Metadata
Show full item recordAbstract
Підготовка майбутніх учителів до оволодіння основами педагогічної майстерності та її складової – педагогічної техніки – одноголосно вважається найслабшою ланкою в системі педагогічної освіти. Це підтверджують результати нашого дослідження. Так, 76% студентів навчальних закладів викладають серйозні труднощі, пов’язані з процесом спілкування, 81% респондентів під час спілкування з аудиторією перебувають у критичному стані, 59% повідомили про м’язові спазми, тривожність, невпевненість, обмеженість, збентеження [1].