ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАВИКІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНІКИ
Переглянути
Дата
2020Автор
Богданюк, Антоніна
Kyselytsia, Oksana
Богданюк, Василь
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Підготовка майбутніх учителів до оволодіння основами педагогічної майстерності та її складової – педагогічної техніки – одноголосно вважається найслабшою ланкою в системі педагогічної освіти. Це підтверджують результати нашого дослідження. Так, 76% студентів навчальних закладів викладають серйозні труднощі, пов’язані з процесом спілкування, 81% респондентів під час спілкування з аудиторією перебувають у критичному стані, 59% повідомили про м’язові спазми, тривожність, невпевненість, обмеженість, збентеження [1].