Перегляд Філологічний факультет за датою
Зараз показуються 1-20 з 905
-
Фольклорні інтенції творчого світу Параски-Плитки Горицвіт
(International Scientific Unity, 224)П. Плитка-Горицвіт виросла в гуцульському оточенні, сповненому символічними образами, архетипами, різними міфологічними уявленнями, з цієї причини вона звичайно що не могла проігнорувати духовний спадок гуцулів у своїй ... -
Українська літературна мова на Буковині в кінці XIX – на початку XX ст. Частина 1: Матеріали до словника
(Рута, 2000)Монографія „Українська літературна мова на Буковині в кінці XIX – на початку XX ст.” – перша в українському мовознавстві спроба подати цілісну характеристику регіонального функціонування української мови в зазначений період ... -
Генетична специфіка кіно- й телесценарних форм
(Рута, 2004)The article is devoted to the issues of specificity of TV and cinema scripts and to the functional correlation between cinema, television amd literature. “The Passion”, Mel Gibbson’s screen version of the Biblical plotline ... -
ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА НА БУКОВИНІ У 1944 – 1991 РР. (ДЕРЖАВНО-ЦЕРКОВНІ ВЗАЄМИНИ)
(2005)Об’єктом дослідження є православна церква на Буковині у 1944 – 1991 рр. Предметом дослідження є державно-церковні стосунки на Буковині у контексті взаємин радянської державної влади та Руської православної церкви (далі – ... -
Буковина в контексті українсько-румунського прикордоння
(Луцьк: Вежа, 2006)У статті проаналізовано основні підходи до розуміння пограниччя як соціально-культурного простору, розглянуто Чернівецьку область (Буковину) як пограниччя (культурний, соціальний, фізичний аспекти). -
Українська літературна мова на Буковині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст. Частина 2: Джерела і соціокультурні чинники розвитку
(Книги – ХХІ, 2007)У другій частині монографії „Українська літературна мова на Буковині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.” (перша частина „Українська літературна мова на Буковині в кінці ХІХ – на початку ХХ ст.” Частина 1: Матеріали до словника” ... -
Фонетика і фонологія сучасної української літературної мови. Контрольні завдання
(Чернівці: "Рута", 2007)У навчально-методичному посібнику запропоновано блоки теоретичних та практичних контрольних завдань з „Фонетики та фонології сучасної української мови” для студентів спеціальності „Переклад” (українсько-російський). Контрольні ... -
Фонетика і фонологія сучасної української літературної мови. Практичні завдання
(Чернівці: "Рута", 2007)У навчально-методичому посібнику запропоновано блоки теоретичних та практичних завдань з „Фонетики та фонології сучасної української мови” для студентів спеціальності „Переклад” (українсько-російський). З метою глибшого ... -
Морфеміка і словотвір сучасної української мови. Контрольні завдання.
(Чернівці: "Рута", 2007)У навчально-методичому посібнику запропоновано блоки теоретичних та практичних контрольних завдань з „Морфеміки і словотвору сучасної української літературної мови” для студентів спеціальності „Українська мова і ... -
Міжетнічна толерантність на Україні: рівень та тенденції
(2007)В статті проаналізовано етнічний склад населення України, етнічно-національні взаємовідносини та рівень міжетнічної толерантності. -
Конверсійні засади кінорецепції за класичним зразком: специфіка кінотексту В. Бортка «Тарас Бульба»
(Чернівецький нац. ун-т, 2009)У вимірах рецептивної проблематики висвітлюється продуктивний тематичний компонент сучасної поетики: взаємозв’язок різних форм мистецтва. Йдеться про феномен міжвидової конверсії художнього задуму в чиннику перетворення ... -
Рецептивні ресурси кіносценарію О. Довженка «Земля»
(Рута, 2009)Розглядається питання специфіки кінорецепції в аспекті сценарної практики Олександра Довженка. Осібно аналізуються рецептивні ресурси кіносценарію „Земля”: значимість налаштованості автора на різну рецептивну аудиторію (читач ... -
Кінорецепція тропеїчної природи «звукової» символіки твору М.Коцюбинського «Тіні забутих предків»
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)На прикладі класичного тексту, проінтерпретованого у кіно С. Параджановим (1964), простежуються особливості тропеїчної природи універсальної естетичної категорії „символ”. Зокрема, досліджуються принципи „перекладу” звукової ... -
Генологічні версії кіносценарію як літературного тексту
(Чернівецький нац. ун-т, 2010)Ідентифікується питання жанрологічного означення кіносценарію як певної літературної форми. Окреслено контури жанрологічних потрактувань та версій сценарної „форми” як такої. Кіносценарій розглянуто крізь призму ... -
Edukacja w szkole „etnicznej”: problemy i perspektywy (na przykładzie Czerniowiec, Ukraina)
(Kraków: Wydawnictwo „Impuls”, 2010)Experience and attainments o f intercultural communication influence on the level o f ethnic tolerance. Results o f the research conducted in Chernivtci, Ukraine, demonstrate that there is a correlation between the tolerance ... -
Канонічне право
(Чернівецький національний університет, 2010-05-14)Навчальний посібник висвітлює процес становлення діючого канонічного права сучасної Православної Церкви, а також розглядає канонічне вчення про склад і устрій Церкви, види церковної влади, відношення православної церкви ... -
Домінантні чинники інтертекстуальності сценарію як оригінальної жанрової форми (текст В. Трубая «Сто тисяч за кохання»)
(ППВ «Нове слово», 2011)Проаналізовано інтертекстуальні та інтермедіальні елементи сучасного сценарного тексту «Сто тисяч за кохання» В. Трубая, що виразно демонструєвеликі можливості сценарію як нової жанрової форми у полі цілісної літературної ... -
Часопростір як жанровий маркер кіносценарного тексту: «Дума про трьох братів» Ярослави Горбач
(Чернівецький нац. ун-т, 2011)Розглядається специфіка кіносценарного часопростору, який, зокрема в означеній жанровій формі, набуває функції вагомого жанрового маркера. Аналізується монтажна специфіка кіносценарію „Дума про трьох братів‖ Я. Горбач ...