SWOT-АНАЛІЗ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА, ЯК ЧИННИК ОПТИМІЗАЦІЇ ЙОГО РОЗВИТКУ (на прикладі КСВ «Буковинська Троя»)
Переглянути
Дата
2021Автор
Костащук, Володимир Іванович
Різун, Юля Тарасівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Однією з причин недостатнього використання туристського потенціалу нашої країни служить нерозвиненість його інфраструктури. Крім того, в зв'язку з низькою платоспроможністю українських громадян їх активність щодо внутрішнього туризму, у порівнянні з іншими країнами, поки залишається на незначному рівні. Недостатньо розвинений в даний час і в'їзний туризм. Як наслідок, туристичним підприємствам доводиться працювати в умовах жорсткої конкурентної боротьби за клієнта. Все це сприяє тому, що в сучасних умовах посилення конкурентної боротьби за клієнта постає проблема пошуку нових форм і методів підвищення ефективності роботи підприємств туристичної сфери.