Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності
Дата
2019Автор
Палагнюк, Тарас Васильович
Курнишев, Юрій Альбертович
Гауряк, Олена Дмитрівна
Осадець, Микола
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У теоретичному дослідженні розкрито професійну підготовку як динамічний процес, в якому реалізуються цілі освіти й формування компетенцій, застосування отриманого соціального досвіду. У цьому аспекті освіта передбачає створення цілісної системи безперервного навчання, розвитку й виховання людини, що забезпечує підготовку в різних сферах навчальної діяльності відповідно до освітніх потреб суб'єктів педагогічного процесу.
У структурі готовності майбутнього вчителя фізичної культури до професійної діяльності виділяємо мотиваційний, теоретичний та практично-творчий компоненти, кожен із яких має специфічні цільові функції. Цей склад компонентів професійної готовності забезпечує її змістову базу, що визначає можливість здійснення різних видів професійно-педагогічної діяльності в повному обсязі.
Проблема обґрунтування істотних характеристик готовності вчителя фізичної культури до профе¬сійної діяльності в теорії спеціальної педагогічної освіти не нова, проте відсутнє єдине її тлумачення, а в багатьох випадках - у її ототожненні з іншими категоріями, що виражає сукупність професійно- зумовлених вимог до праці й особистості вчителя, а саме: підготовленість, компетентність, кваліфікація, майстерність, умілість, професіоналізм.
Практичне значення одержаних результатів дослідження визначається тим, що його теоретичні положення і висновки створюють реальні передумови для наукового забезпечення підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до реалізації цілісного педагогічного процесу виховання фізичної культури особистості учнів.