ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В СФЕРІ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
Abstract
Визначенні показові тенденції розвитку ринку франчайзингу з врахуванням специфічних умов розвитку
економіки України на основі базових методологій маркетингового дослідження та загальнодоступних
результатів опитувань експертів та операторів вітчизняного ринку франчайзингу. Розглянута активність
франчайзерів в основних сегментах рітейлу. Систематизована маркетингова інформація щодо сектора
франчайзингу в Україні. Акцентовану увагу на чинниках, які впливають на параметри розвитку франчайзингу
як пріоритетного формату розвитку роздрібних торговельних мереж в Україні. За результатами проведеного
дослідження виділені чинники, які безпосередньо впливають на розвиток франчайзингу в Україні.