Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях
Abstract
Визначено на основі аналізу та спостережень за ефективністю використання
туристичних можливостей в західноукраїнських прикордонних областях, що
основними перевагами в них є наявність визначних памʼяток історії, культури,
архітектури; наявність унікальних природних рекреаційних ресурсів; близькість
кордону та транспортна доступність; організовані місцеві прикордонні обміни
(перетин кордону туристами, місцевими жителями, бізнесменами); наявність
етнічних звʼязків; знання мов, традицій, звичаїв, обрядів; транскордонне
співробітництво та членство у єврорегіонах; розвинута прикордонна
інфраструктура; пропускна спроможність прикордонних пунктів перетину та ін.
Встановлено у результаті моніторингу та порівняння цін на туристичні послуги
і туристичні продукти в західноукраїнських прикордонних областях та суміжних
регіонах інших країн розбіжність у цінах на однаковий кількісний набір туристичних
послуг, їх якість, та функціональне призначення, а також фактори впливу на
ціноутворення в туристичних дестинаціях. Визначено на прикладі ціноутворення в
туристичній дестинації «Львів туристичний» особливості та найбільш поширені
методи ціноутворення.