ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА ТА ПРОБЛЕМИ ТУРИСТИЧНОГО БРЕНДИНГУ РЕГІОНІВ
Abstract
У статті проаналізовано проблеми регіонального туристичного брендингу в Україні як елемента стратегії гарантування інформаційної безпеки регіону. Досліджено роль позитивного іміджу
регіону у гарантуванні інформаційної безпеки туризму у ньому. Виокремлено та охарактеризовано
такі проблеми формування туристичних брендів регіонів України як проблема впізнаваності бренду,
проблема відображення безпечності регіону для туризму у бренді, проблема управління брендингом
регіону, проблема поширення бренду на міжнародному туристичному ринку. Охарактеризовано особливості формування та обґрунтовано напрями модифікації бренду одного з провідних туристичних
центрів Західного регіону України – міста Чернівці. З метою детальнішого вивчення сучасного етапу брендингу міста, виявлення його слабких і сильних сторін та оцінювання перспектив запропоновано методику експертного опитування у формі анкетування. Виокремлено основні етапи реалізації
стратегії туристичного брендингу міста