«Акупунктура міста» як маркетинговий підхід до розвитку привабливості території
View/ Open
Date
2020-05-01Author
Вардеванян, Вардан Альбертович
Vardevanyan, Vardan
Vardevanian, Vardan
Metadata
Show full item recordAbstract
У розвитку привабливості міст часто застосовують концепцію акупунктури міста Жайме Лернера, яка полягає у точковому розвитку культурних та соціальних ініціатив жителів міста як основи позитивних змін у місті.
Територія міста – це багатовимірне середовище, яке містить множину спільних точок дотику між різними аудиторіями, що перебувають чи потрапляють на територію міста. Чим більша така множина спільних точок, тим більш насиченим стає життя міста.
Під спільними точками дотику ми розуміємо окреслену у часі подію чи процес, який привертає увагу та спонукає до активної взаємодії різних аудиторій.
Виникнення події неможливе без чіткого окреслення території, де вона відбуватиметься – спільної точки дотику. Тому, ключовим питанням в організації привабливої місцевої події є наявність чітко визначеної території таких спільних точок дотику...