МОЖЛИВОСТІ ТЕРИТОРІЇ ТА МОТИВАЦІЯ СПОЖИВАЧА ТУРПРОДУКТУ В ПИТАННЯХ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТСЬКО-РЕКРЕАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ
Короткий опис(реферат)
Туризм, як і будь-яка інша галузь господарської діяльності, має свої особливі закономірності розвитку і є надзвичайно складною соціально-економічною системою. Її складові : туристсько-рекреаційні ресурси, туристична індустрія (ринок турпродукту та можливості його реалізації), споживач турпродукту ( турист – в нашому розумінні - це не просто клієнт туристичного підприємства, це сучасна людина з певними інтересами, потребами , культурою, проблемами, матеріальними статками і т.д.). “Туристика” - як прикладна наука про туризм, охоплює два рівні : по-перше це галузь загалом ( її структура, ресурси, міжгалузеві зв’язки, закономірності розвитку, а також територіальна організація, управління, економіка тощо), по-друге - туристський суб’єкт (туристичне підприємство) зокрема. Під територіальною організацією туризму розуміємо спосіб об’єднання структурних одиниць в результаті якого формується ієрархія туризму. Управління туризму – це система відносин між суб’єктом управління (органами управління туризмом різних рівнів) та об’єктом управління – туристичним підприємством. Економіка туризму розкриває систему відносин між виробником, посередником (продавцем) та споживачем туристичного продукту.