Взаємозв’язок кар’єрних орієнтацій вчителів україномовних та румуномовних шкіл з їхніми особистісними властивостями
Abstract
У роботі представлено результати теоретичного обґрунтування та емпіричного
виявлення взаємозв’язків між кар’єрними орієнтаціями й особистісними
властивостями вчителів україномовних і румуномовних шкіл. Актуальність
дослідження обумовлена тим, що проблема професійної кар’єри особистості
педагога, у тому числі на етапі професійної підготовки фахівця, поки що не
знайшла відповідного відображення у психології. На основі статистичного
аналізу з’ясовано, що існує розгалужена система взаємозв’язків між кар’єрними
орієнтаціями та особистісними властивостями у вчителів румуномовних та
україномовних шкіл. Також існують статистичні відмінності між групами у
прояві кар’єрних тенденцій, сенсожиттєвих орієнтацій та головних компонентів
прояву особистості.