Підготовка майбутніх вихователів до використання компютерних технологій у роботі з дітьми дошкільного віку
Abstract
Модернізація освіти в Україні в річищі світових тенденцій
глобалізації й інтеграції та зміни світоглядної парадигми вимагають
висококваліфікованого, конкурентоспроможного педагога. Відповідно
зростають вимоги до професійної підготовки і майбутніх вихователів закладів
дошкільної освіти задля забезпечення гармонійного розвитку дітей.
Підготовка майбутніх вихователів до використання комп’ютерних
технологій у роботі з дітьми дошкільного віку, на наш погляд, повинна
здійснюватися протягом усього періоду навчання у закладі вищої освіти. Для
реалізації означеної вимоги вбачаємо необхідність у структуруванні підготовки
студентів.
Поетапність підготовки вихователя передбачає: коригування змісту
навчальних дисциплін із циклу професійної та практичної підготовки;
активізація самостійного пошуку студентів; уведення спеціалізованої
навчальної дисципліни: «Комп’ютерні технології у роботі з дітьми»;
перенесення одержаних знань, практичних умінь і навичок у різні види
педагогічної практики впродовж усього терміну навчання у закладі вищої
освіти.
Курс «Комп’ютерні технології у роботі з дітьми» забезпечує формування
компетентностей, які передбачені освітньою-професійною програмою
«Дошкільна освіта (Психологія в закладах дошкільної освіти)». Дидактична
карта навчальної дисципліни передбачає ознайомлення студентів з
теоретичними основами використання комп’ютерних технологій в освітньому
процесі закладу дошкільної освіти; комп’ютерними технологіями у роботі з
дітьми дошкільного віку, а також комп’ютерними технологіями у роботі
вихователя закладу дошкільної освіти.
Навчальна дисципліна «Комп’ютерні технології у роботі з дітьми» дає
можливість студентам − майбутнім вихователям ‒ розширити професійні
знання, сформувати педагогічні вміння використовувати комп’ютерні
технології у роботі з дітьми дошкільного віку.