Формування активної лідерської позиції майбутнього вчителя
Переглянути
Дата
2022Автор
Костащук, Оксана Іванівна
Біленкова, Лідія Миколаївна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
таття присвячена одній із актуальних
та важливих тем у процесі підготовки
майбутнього вчителя початкових класів –
лідерство в освітньому процесі. У статті
здійснено психолого-педагогічне обґрунту-
вання теоретико-методологічної сутності
поняття активна лідерська позиція та осо-
бливостей підготовки майбутніх вчителів
початкових класів-лідерів. Розкрито суть
таких понять як лідер, лідерство, активна
лідерська позиція. Закцентовано увагу на
значимості формування активної лідерської
позиції майбутнього вчителя початкових
класів відповідно до вимог нової генерації
учнів покоління Z, як публічної людини, яка
захоплює, спрямовує, мотивує. Охаракте-
ризовано у даному контексті і кардинальну
зміну статусу вчителя початкових класів,
як фасилітатора через забезпечення ефек-
тивної групової комунікації, коуча у ролі поміч-
ника в досягненні поставленої мети, мен-
тора через готовність ділитися з дитиною
молодшого шкільного віку власним досвідом,
тьютера – допомога у формуванні цілісної
особистості через формування інтелекту,
волі, емоцій, фізичний і духовний розвиток,
в загальному, як провідника в індивідуальній
освітній траєкторії розвитку особистості
учня початкової школи.