ІГРОВИЙ МЕТОД ЯК ОСНОВНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ РУХОВИХ ДІЙ ТА СТВОРЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО КЛІМАТУ НА УРОЦІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Abstract
Формуванню фізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку, розвитку їхньої рухової активності на занятті фізичною культурою, на наш погляд, сприяє використання ігрового методу навчання. Безумовно, гра – складний соціокультурний фено- мен, якому присвячено велику кількість філософських, культурних, психологічних та педагогічних досліджень. Сьогодні наука нагрома- дила величезний потенціал знань про це унікальне явище дійсності. Як відомо, гра це вид непродуктивної діяльності, мотив якої над її результатах, а самому процесі.
Різноманітні ігри є ефективним засобом ефективного впливу на діяльність серцево-судинної, дихальної, опорно-рухової систем організму дітей молодшого шкільного віку, збуджують апетит і сприяють міцному сну, поліпшують емоційний клімат дітей. Водночас ігровий метод на уроці фізичної культури відіграє важливу роль у формуванні моральної та вольової стійкості в діях і вчинках, розвитку комунікативних навичок та свідомої дисципліни: з одного боку, вміння підпорядковувати свою поведінку інтересам колективу, з іншого – керувати ними.