ПОПУЛЯРИЗАЦІЯ ГАСТРОНОМІЧНОГО БІЗНЕСУ, РЕАЛІЇ СЬОГОДЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ГАСТРОНОМІЧНОГО ТУРИЗМУ ІЗ ВРАХУВАННЯМ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ
View/ Open
Date
2022Author
Підгірна, Валентина Никифорівна
Філіпчук / Filipchuk, Наталія / Natalia
Metadata
Show full item recordAbstract
На сьогодні, туризм став невід’ємною частиною життя людей, адже щодня тисячі людей здійснюють різноманітні подорожі, як наслідок гастрономічний туризм стає все більш популярним серед туристів. Також, гастротуризм має вагоме значення для економіки країни, оскільки може сприяти надходженню фінансових ресурсів до бюджетів різних рівнів. Однак спалах хвороби коронавірусу COVID-19 по всьому світу переформував міжнародні тенденції розвитку ринку гастрономічного туризму.
Над вивченнями базових аспектів розвитку гастрономічного туризму, працювали вітчизняні науковці та дослідники, це зокрема: Г.Вишневськa, В. Постова, І.Кoмaрніцький, В. Кoрнілова, , Т. Куклінa, Г.Фесенко.
Гастрономічний туризм – це подорож по різних країнах для знайомства з особливостями місцевої кухні, різноманітними кулінарними традиціями, з метою відвідати унікальні для приїжджої людини страви або продукти [1].