Innovative methods for teaching reading in preschool theory and practice
Abstract
В сучасних умовах переорієнтації змісту освіти на забезпечення самовизначення
особистості, створенні умов для самореалізації, привертає увагу той факт, що для розвитку
суспільства потрібні по сучасному освічені, духовно-моральні, винахідливі та ініціативні
люди, які зможуть самостійно приймати рішення в ситуації вибору, прогнозуючи їх можливі
наслідки, що відрізняються мобільністю, динамізмом, конструктивністю. А це напряму
залежить від педагогів та батьків дошкільників.
Очевидно, що виведення української освіти на певний рівень освіти розвинутих країн
світу можливо лише за умов відходу від авторитарної і традиційної педагогіки. Тому
впровадженням інноваційних педагогічних технологій зумовлена зараз увага більшості
педагогів, методистів. Сучасними новаціями захоплений увесь педагогічний світ: їх
придумують, вивчають і користуються, враховуючи пріоритетний напрямок сучасної освіти
на розвиток самої дитини, «навчання її навчатися, навчання працювати, навчання
співіснувати, навчання жити»