Рівні та критерії оцінювання якості знань в освітньому процесі сучасних закладів вищої освіти.
Abstract
Сучасна освіта в Україні в наш час продовжує проходити етап перетворення та формування нової та незвичної для класичної системи оцінювання знань, умінь та навичок студентів. Переймаючи загальноєвропейський досвід, відбувається перетворення всієї системи вищої освіти, оновлюються навчальні плани, здійснюється перепідготовка викладачів, вносяться зміни в навчальне навантаження, переглядється перелік дисциплін, що викладаються в університетах на тих чи інших спеціальностях тощо. Інтенсивними комплексними системами змінюються формальні, спрощені методи діагностики знань, які водночас забезпечують і об’єктивність оцінювання навчальних досягнень студентів, і їх мотивацію до плідної роботи упродовж усього періоду навчання.