Наукові праці
Browse by
Наукові публікації співробітників факультету
Recent Submissions
-
COMMUNICATION COMPONENT IN THE FORMATION OF THE IMAGE OF HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS BASED ON A MARKETING APPROACH
(2023-11)The work examines the communication component in the formation of the image of higher education institutions. The variety of approaches to defining the "marketing of educational services" category is summarized. The marketing ... -
Роль маркетингу у розвитку екосистеми закладів вищої освіти
(2024)У статті розглянуто роль маркетингу у розвитку екосистеми закладів вищої освіти. Відзначено, що система освіти набуває рис екосистеми, яка включає учасників, елементи, взаємозв’язки, взаємовідносини, точки контакту, методики, ... -
Маркетингові технології формування іміджу та укріплення бренду закладів вищої освіти
(2024)Постановка проблеми. Актуальність статті визначається роллю спеціальних технологій маркетингу, які стосуються різноманітних аспектів функціонування та розвитку закладів вищої освіти, серед яких комунікації, імідж, репутація ... -
Особливості маркетингової діяльності у креативних індустріях
(2024-05)Розглянуті особливості маркетингової діяльності у креативних індустріях. Визначено, що маркетинг креативних індустрій це система маркетингових інструментів та технологій, орієнтованих на виявлення та максимальне задоволення ... -
Якість життя населення як базовий індикатор соціально-економічного розвитку регіону
(Чернівці, ЧТЕІ ДТЕУ, 2024)Мета дослідження полягає у визначенні основних критеріїв якості життя і їх складових та встановлення залежності рівня життя від соціально-економічного розвитку регіону. -
Цифрові інструменти креативних індустрій в умовах розвитку цифрових технологій
(Інж. навч.-наук. інститут ім. Ю. М. Потебні Запорізького нац. ун-ту, 2024)Публікація присвячена вивченню можливостей новітніх маркетингових інструментів в умовах розвитку цифрових технологій -
Пріоритети зміцнення соціальної безпеки в Україні в умовах воєнного стану.
(Чернівецький національний університет, Київський національний університет ім. Т. Шевченка, 2024)визначено пріоритети зміцнення соціальної безпеки під час війни: забезпечення фізичної безпеки населення; психологічна допомога та підтримка; економічна безпека та соціальний захист; забезпечення доступу до медичної допомоги; ... -
СОЦІАЛЬНІ ПОСЛУГИ В УМОВАХ ВІЙНИ: ЛЮДИНОЦЕНТРИЧНИЙ ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРЕБ НАСЕЛЕННЯ
(Знання України, 2024)У дослідженні аналізується стан системи соціальних послуг в Україні в умовах повномасштабної війни. Розглянуто, як військова агресія вплинула на доступність та якість соціальних послуг для різних категорій населення, ... -
СИТУАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ У СУЧАСНИХ УМОВАХ
(Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024)Дослідження присвячено проблемі застосування ситуаційного підходу до управління для українських підприємств, зокрема в умовах повномасштабної війни. Розглянуто шляхи адаптації вітчизняного бізнесу до нових, непередбачуваних ... -
ТЕХНОЛОГІЯ СИТУАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ФАКТОРИ, ЩО НА НЕЇ ВПЛИВАЮТЬ
(КНЕУ, 2024)The relevance of the situational approach to management in the modern conditions of transcendence is investigated and substantiated; the essence and characteristics of situational management are revealed; the factors of ... -
СИТУАЦІЙНИЙ ПІДХІД В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ СУЧАСНИХ БІЗНЕС-СТРУКТУР
(Видавничий дім «Гельветика», 2024)The article is devoted to the study of the peculiarities of HR management in modern business structures from the point of view of the situational approach. The topic is relevant, as the existing challenges of the macro ... -
Підходи до визначення соціоекономічної парадигми як концептуальної моделі економічного розвитку
(Економічний простір, 2024)У статті виявлено та охарактеризовано концептуальні основи соціоекономічної парадигми та методологічні підходи до її обґрунтування. Визначено змістові передумови функціонування соціоекономіки на різних рівнях. Виявлено ... -
Стратегічні засади сталого розвитку підприємництва і торгівлі в сучасних умовах: колективна монографія / за заг. ред. Є.В. Скляр. Чернівці : Технодрук, 2021. 356 с.
(Чернівці "Технодрук", 2021)В колективній монографії обґрунтовано середовище та інституційні засади сталого розвитку підприємництва в сучасних умовах, виявлені ключові детермінанти сталого розвитку торгівлі та біржової діяльності в умовах інформаційного ... -
Теорія поколінь як підхід до обґрунтування стратегій розвитку людського капіталу
(КНЕУ, 2024-05-08). Представлено основні положення теорії поколінь Н. Гоува та В. Штрауса. Здійснено порівняльну оцінку особливостей формування поколінь X, Y, Z, Альфа, подій, що сформували ці покоління; їхні цінності, ставлення до роботи, ... -
БІЗНЕС-СТІЙКІСТЬ СУБ’ЄКТА ГОСПОДАРЮВАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ПРІОРИТЕТИ УПРАВЛІННЯ
(2024-09)У статті досліджено особливості процесу забезпечення та пріоритети управління бізнес-стійкістю підприємства. Доведено, що забезпечення оптимального рівня бізнес-стійкості безпосередньо впливає на збалансованість розвитку ... -
Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості Чернівецької області
(Регіональна економіка, 2016-10-10)Розглянуто інструменти формування та підвищення привабливості території в межах ситуативних та стратегічних концепцій маркетингу. Описано схему мультиатрибутивного територіального продукту, яка формує привабливість окремо ... -
УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ АДАПТАЦІЇ СУБ’ЄКТА ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДО НОВИХ ВИКЛИКІВ
(2024-08)Стаття присвячена обґрунтуванню практичних рекомендацій, спрямованих на удосконалення системи адаптації суб’єкта підприємницької діяльності до нових викликів з метою забезпечення стійкості процесу функціонування у ... -
БЕЗПЕКОВІ АСПЕКТИ ЗМІНИ СОЦІАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ СУСПІЛЬСТВА ПІД ВПЛИВОМ ВІЙНИ: ІСТОРИЧНИЙ ДОСВІД ТА СУЧАСНІ РЕАЛІЇ
(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024-07-02)Визначено підходи до вивчення впливу війни на соціальну структуру суспільства та передумови, що сприяють соціальній безпеці -
Звітність суб’єкта підприємницької діяльності: презентація бізнесу та забезпечення інформаційної безпеки
(Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2024-05-29)Функціонування будь-якого суб’єкта підприємницької діяльності в ринковому середовищі потребує розширення меж розкриття інформації задля повноцінного інформування та забезпечення позитивного ставлення до бізнесу інших ...