ВИОКРЕМЛЕННЯ РИЗИКІВ В МАРКЕТИНГОВОМУ АНАЛІЗІ ПІДПРИЄМСТВА
Короткий опис(реферат)
У статті аналізуються ризики в маркетинговій діяльності підприємства. Здійснення такої діяльності в умовах значної невизначеності ринкового середовища супроводжуються ризиками, діагностувати які, мінімізувати їх негативні наслідки і є завданням маркетингової служби підприємства. Аналіз ризиків в маркетинговій діяльності вимагає системної маркетингової інформації, яку маркетологи виокремлюють серед різноманітних джерел. Теорія і практика маркетингу виробили свою класифікацію маркетингових ризиків, яка існує по різним критеріям, і в маркетинговому аналізі ця класифікація допомагає фахівцям визначати різновиди ризиків, їх кількість, динаміку настання тощо. Найбільш важливим є аналіз джерел та чинників маркетингових ризиків, тобто тих причин або рушійних сил, які породжують ризики. Вітчизняний ринок з його специфічними характеристиками створює для українських підприємств цілу систему маркетингових ризиків, звідси їх сучасний аналіз та розробка на його основі комплексу спеціальних заходів будуть дозволяти підприємствам української економіки розвивати їх та зміцнювати свої ринкові позиції.