Використання інтерактивних технологій у процесі збереження репродуктивного здоров’я старшокласників.
Abstract
Висвітлено походження терміну інтерактивний, сутність інтерактивних технологій, які є взаємодією партнерів, у процесі спілкування яких інтерпретується ситуація і конструюються особистісні дії. З’ясовано, що для формування навичок збереження репродуктивного здоров’я старшокласників засобами інтерактивних технологій необхідне впровадження у навчально-виховний процес загальноосвітньої школи спеціальних курсів з застосуванням інтерактивних технологій формування навичок збереження репродуктивного здоров’я старшокласників. Визначено мету розробленого курсу, яка полягала в: ознайомленні учнів з основами знань про здоров’я людини, негативними чинниками, що впливають на нього, факторами, що негативно позначаються на можливості народження здорової дитини; формуванні відповідальної поведінки стосовно збереження репродуктивного здоров’я; розвитку умінь збереження репродуктивного здоров’я, відповідального батьківства тощо. Виходячи з цієї мети, основними завданнями курсу були визначені: ознайомлення учнів з основними поняттями про здоров’я, його складовими, чинниками що на нього впливають; формування уявлення про значення загального та репродуктивного здоров’я для життя; оволодіння вміннями та навичками збереження репродуктивного здоров’я в повсякденному житті та майбутній сім’ї. Охарактеризовано зміст факультативного курсу, який складається з чотирьох взаємопов’язаних блоків, програму, яка містить теоретичну та практичну частини. Наведено теми теоретичної та форми проведення занять практичної частин курсу.