Педагогіка партнерства в інклюзивному освітньому середовищі: базові орієнтири
Abstract
Актуальність окресленої науково-практичної проблеми
пов'язана з активним упровадженням інклюзивної освіти в ЗЗСО
України. А школа зобов’язується надати кожному здобувачу
освіти всі необхідні послуги для успішного навчання. Перед
педагогічними працівниками щоразу постають нові вимоги,
дотримання яких допомогли б організувати освітній процес
таким чином, щоб усі учні могли продовжувати набувати
відповідних компетентностей незалежно від особливих потреб,
освітніх труднощів та рівнів підтримки. Ці умови є відправною
точкою до пошуку сучасних методів навчання, нових форм
спілкування та налагодження комунікації між усіма учасниками
освітнього процесу.