Значення м’якої сили та репутації країни у міжнародній торгівлі й успішності брендів
View/ Open
Date
2023-11Author
Філіпчук / Filipchuk, Наталія / Natalia
Liubov, Vodianka
Metadata
Show full item recordAbstract
Центральна категорія цієї статті – поняття м’якої сили та її
безпосередній чи опосередкований вплив на міжнародну діяльність країни,
зокрема на її бізнесові відносини. У сучасному глобалізованому світі все більше
значення мають непомітні, непримусові засоби впливу, які все ж допомагають
досягати своїх цілей. Це можуть використовувати, як уряди для відстоювання
своїх інтересів чи просування певної ідеології, так і політичні партії для
лобіювання вигідних для них рішень. В даній праці значна увага буде приділена
саме питанню комерційної діяльності. Як саме з точки зору приватного
бізнесу, галузей чи корпорацій м’яка сила може бути корисною - це питання
дискусійне і в багатьох випадках на нього неможливо дати однозначної
відповіді. Адже на кінцевий результат у бізнесі впливають багато
різноманітних факторів, і дуже часто вплив певного з них не вдасться
напряму віднести чи ідентифікувати з прибутками чи збитками відповідного
проєкту. Втім, це не означає, що від м’якої сили потрібно відмовитись чи
використовувати її більш обмежено. Як і будь-який інший засіб, вона має свої
переваги й недоліки, а також сферу, інтенсивність та обсяги застосування.