РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ ТА МАРКЕТИНГ В ІТ-ГАЛУЗІ
View/ Open
Date
2023-11-23Author
Угрин, Дмитро Ілліч
Довгунь, Андрій Ярославович
Metadata
Show full item recordAbstract
У навчально-методичному посібнику подано комплексну та логічно структуровану модель організації ризик-менеджменту та маркетингу в ІТ-галузі на організаційному рівні. У ньому розглянуто роль та місце підсистеми ризик-менеджменту в системах стратегічного та оперативного управління, а також розглянуто її зміст та особливості функціонування на різних етапах життєвого циклу організації. Посібник також висвітлює вплив рівня теоретичних знань суб’єкта управління на ефективність та результативність організаційної діяльності, особливо в контексті розуміння змісту та використання практичних механізмів для мінімізації ризиків в рамках системи ризик-менеджменту та використання маркетингу в мережі Інтернет.
Посібник адресовано студентам вищих навчальних закладів спеціальності „Комп’ютерні науки” та викладачам.
З повним текстом посібника можна ознайомитись у відповідній дисципліні у системі Moodle.