МЕНЕДЖМЕНТ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
View/ Open
Date
2023Author
Підгірна, Валентина Никифорівна
Паламарюк, Марія Юріївна
Ячнюк, Марина Олександрівна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто стратегії та практики управління туристичною галуззю у Вінниць кій області, зокрема, в контексті впливу глобальних тенденцій та внутрішніх факторів,
таких як юридичні та фізичні суб'єкти туристичної діяльності, розвиток інфраструктури,
та зміни в попиті та пропозиції на туристичні послуги. Проаналізовано динаміку кількості
туристичних підприємств та їхніх змін протягом останніх років, які діяли в умовах пан демії та війни. Аргументовано, що найбільш популярними видами туризму на Вінниччині у
2020 році були: історико-культурний, лікувально-оздоровчий, релігійний та спортивний
туризм Обґрунтованою складові туристичного потенціалу області та вмотивовано пріо ритетні напрями для подальшого розвитку туристичної індустрії з урахуванням поглядів
на сталість та гармонійний розвиток регіону у контексті взаємодії «влада-громада-турис тична інфраструктура»