Маркетингові дослідження
Date
2023-12-28Author
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Бурдяк, Олег Мирославович
Крупенна, Інга Анатолівна
Гавриш, Ірина Іванівна
Metadata
Show full item recordAbstract
Методичні рекомендації містять загальні вимоги до проходження практики з маркетингових досліджень, сформульовані мета та завдання практики, обов’язки керівників та студентів-практикантів, форми та методи контролю за проходженням виробничої практики. Розкрито зміст виробничої практики з маркетингових досліджень, описано структуру та зміст розділів звіту, представлені рекомендації до підготовки та оформлення звіту, критерії оцінювання результатів проходження виробничої практики.
Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський)
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Спеціальність: 075 Маркетинг
Освітня програма: Маркетинг