ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Abstract
Однією з нагальних проблем, які стоять сьогодні перед педагогами, є формування високоморальної особистості майбутніх громадян України. Це зумовлено тими соціальними умовами, що випливають з процесу демократизації нашого суспільства, зростанням вимог до моральної вихованості підростаючого покоління.
І.Грязнов зауважує, що проблема морального виховання – це частина загальної соціальної проблеми взаємовідносин між людьми, що визначається суспільними відносинами, ідеологією та мораллю людей. В умовах демократичної дійсності – це частина проблеми педагогічного аспекту гуманізму, професійної етики, питань відповідності змісту морального виховання характеру суспільної моралі як важливої об’єктивно існуючої закономірності виховного процесу [3].
Зауважимо, що сьогодні завдання формування моральних якостей має велике соціальне значення, тому що на сучасному етапі певним чином у суспільстві відбулося знецінення моральних якостей. Отже, формування і розвиток моральних якостей у молодого покоління, на нашу думку, є одним з найбільш актуальних завдань учителя, в тому числі й учителя фізичного виховання.