Методика формування звукорежисерських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фахової підготовки
Abstract
Українське музичне мистецтво є галуззю, що постійно розвивається. Технології звукозаписуючих модульних систем активно впроваджуються в сучасне мистецтво. Сучасний учитель музичного мистецтва повинен бути не лише високопрофесійним музикантом, який володіє музичним слухом, естетичним смаком, вокальними навичками та навичками гри на інструменті, а й експертом у галузі музичного обладнання (мікшерний пульт, акустичні системи, мікрофон тощо). Сьогодні коло діяльності педагога-музиканта виходить далеко за межі проведення уроків музичного мистецтва або організації позакласних заходів. Все це вимагає більшої уваги до опанування звукорежисерськими навичками у процесі фахової підготовки. У роботі обґрунтовано теοретичні засади формування звукорежисерських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва», обґрунтовано зміст поняття «звукорежисерські уміння майбутніх учителів музичного мистецтва», визначено специфіку їх формування у процеі фахової підготовки у закладі вищої освіти. На основі міждисциплінарної інтеграції навчальних дисциплін, яка будується на синтезі знань з історії і теорії музичного мистецтва, наук фізико-математичного, інженерно-технічного спрямування й інформатики, визначено педагогічні й дидактичні умови формування звукорежисерських навичок здобувачів у процесі фахової підготовки. Особлива увага придіяляється розробці методичних засади формування звукорежисерських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. У роботі висвітлено методичну модель формування досліджуваного феномену, яка представляє сукупність мотиваційно-спрямованого, когнітивно-пізнавального та творчо-діяльнісного компонентів, запропоновані методи й авторський контент курсу «Основи звукорежисури».