Підготовка майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності
Abstract
Тема дослідження орієнтована на теоретичне обґрунтування й експериментальну перевіркку методики підготовки майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності.
В межах дослідження на підставі аналізу філософської, психолого- педагогічної, валеологічної, медико-біологічної літератури з’ясовано суть поняття «здоров’язбережувальні технології» та розкрити особливості їх застосування в професійній діяльності; визначено суть і структуру готовності майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності; уточннено критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності; теоретично обґрунтовано методичну систему підготовки майбутніх вихователів до застосування здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності й експериментально перевірити ефективність цієї системи.