Формування позитивного туристичного іміджу рідного краю (на прикладі Путильської, Усть- Путильської, Селятинської ОТГ) для популяризації його на туристичному ринку
Abstract
В роботі досліджено формування туристичного іміджу Путильської, Усть-Путильської та Селятинської ОТГ для популяризації на туристичному ринку України. Розкрито сутність поняття «імідж», «туристичний імідж» та визначено чинники його формування. Досліджено рекреаційно-туристичний потенціал регіону. Проаналізовано сильні та слабкі сторони, можливості та загрози регіону дослідження. Розроблено тур вихідного дня. Проаналізовано перспективи привабливості туру серед туристів, обгрунтовано інтеграцію краю до розробленого туру. Наведено низку заходів популяризації регіону дослідження.