ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА З ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНИХ ДИСЦИПЛІН
Переглянути
Дата
2023-12-27Автор
Буднікевич, Ірина Михайлівна
Бурдяк, Олег Мирославович
Крупенна, Інга Анатолівна
Фень, Катерина Сергіївна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Методичні рекомендації містять загальні вимоги до проходження практики, сформульовані мета та завдання практики, обов’язки керівників та студентів-практикантів, форми та методи контролю за проходженням виробничої практики з професійно-орієнтованих дисциплін. Розкрито зміст виробничої практики з професійно-орієнтованих дисциплін, описано структуру та зміст розділів звіту, представлені рекомендації до підготовки та оформлення звіту, критерії оцінювання результатів проходження виробничої практики.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ: ПРАКТИЧНИЙ КУРС
Буднікевич, Ірина Михайлівна; Бабух, Ілона Борисівна; Бурдяк, Олег Мирославович; Вардеванян, Вардан Альбертович; Венгер, Євгеній Іванович; Гавриш, Ірина Іванівна; Зрибнєва, Ірина Павлівна; Кифяк, Олександр Васильович; Крупенна, Інга Анатолівна; Романюк, Надія Василівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна (Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2023-07-09)Робочий зошит до навчального посібника «Маркетинг для бакалаврів» містить практичні завдання, що охоплюють ключові аспекти маркетингу: основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи ... -
МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ
Буднікевич, Ірина Михайлівна; Вардеванян, Вардан Альбертович; Кифяк, Олександр Васильович; Крупенна, Інга Анатолівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна; Бабух, Ілона Борисівна; Зрибнєва, Ірина Павлівна; Тафій, Наталія Георгіївна; Бурдяк, Олег Мирославович (Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2021-06-24)У навчальному посібнику подано теоретичний та практичний матеріал, що охоплює ключові аспекти маркетингу. Розглянені основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи маркетингових ... -
Modern marketing concepts as the basis for formation and increase of the attractiveness of cities and territories
Gavrysh, Iryna; Budnikevich, Iryna (Baltic Journal of Economic Studies, 2017)Instruments of formation and increase of attractiveness of the territory within the framework of modern marketing conceptions, the role of marketing complex elements in shaping the attractiveness of the territories are ...