Особливості організації групової навчальної діяльності молодших школярів на уроках інформатики в початковій школі
Короткий опис(реферат)
Магістерська робота присвячена актуальній проблемі оновлення змісту навчання інформатики у сучасній початковій школі зокрема, це пов’язано з інтенсивністю соціально-економічних та технологічних змін у сучасному суспільстві, що зумовлюють потребу вчитися впродовж життя. Враховуючи, що вивчення інформатики розпочинається з початкової школи, важливе значення для набуття молодшими школярами інформатичної компетентності має використання організаційних форм навчання, а саме групової навчальної діяльності. В першому розділі уточнено сутність та зміст поняття «організаційна форма навчання», «групова навчальна діяльність молодших школярів», охарактеризовано різновиди групової роботи в сучасній початковій школі та розкрито специфіку варіативного використання групових форм навчальної діяльності на уроках інформатики в початковій школі.
В другому розділі здійснено констатувальне дослідження з метою з’ясування стану сформованості умінь організовувати групову навчальну діяльність молодших школярів в початковій школі та обґрунтовано педагогічні умови організації групової навчальної діяльності школярів на уроках інформатики в Новій українській школі. Цінність роботи становить розроблений інструментарій щодо формування умінь організовувати групову навчальну діяльність молодших школярів на уроках інформатики.