Патріотичне виховання учнів початкових класів засобами творчості українських дитячих письменників
Abstract
У науковому дослідженні порушується актуальна проблема
патріотичного виховання дітей молодшого шкільного віку засобами
творчості українських дитячих письменників.
Аналіз змісту засвідчує, що у вступі переконливо висвітлено
актуальність дослідження, сформульовано мету, завдання, об’єкт, предмет,
методи дослідження; розкрито теоретичне і практичне значення одержаних
результатів. У першому розділі ґрунтовно проаналізовано теоретичні засади
проблеми патріотичного виховання як важливого напрямку національного
виховання; розкрито погляди вчених на сутність і завдання патріотичного
виховання дітей молодшого шкільного віку та його актуальність на
сучасному етапі державотворення. У другому розділі проаналізовано
особливості патріотичного виховання учнів початкових класів засобами
творчості українських дитячих письменників, зокрема, охарактеризовано
основні форми й методи та запропоновано методичні рекомендації до
застосування творчості українських дитячих письменників у патріотичному
вихованні молодших школярів. Дослідження дозволяє зробити висновки, що
доцільність і актуальність теми сумнівів не викликає, оскільки національнопатріотичне виховання сучасної молоді як у родині, суспільному оточенні,
так і в навчально-виховному процесі загальноосвітнього закладу належить до
надважливих завдань педагогічної теорії та практики.