Використання мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання у початковій школі
Короткий опис(реферат)
Сучасний освітній процес переживає значний розвиток завдяки
науковим та технологічним досягненням, зокрема, використанню мережевих
освітніх технологій. Дана кваліфікаційна робота присвячена вивченню і
аналізу важливого аспекту сучасної освіти – впровадженню мережевих
освітніх технологій на уроках літературного читання у початковій школі.
У першому розділі роботи проаналізовано еволюцію та формування
поняття «мережеві освітні технології» в педагогічній науці та науковій
літературі; розглянуто основні визначення, концептуальні основи та історія
розвитку цього поняття; висвітлено наукові дослідження та теоретичні
підходи щодо використання мережевих освітніх технологій у початковій
школі; проаналізовано сучасний стан педагогічної науки та роль мережевих
технологій у навчальному процесі.
У дослідження розглянуто особливості використання мережевих
технологій при роботі з учнями початкових класів, звертається увага на
адаптацію цих технологій до вікових та психологічних особливостей
молодших школярів; аналізується, як мережеві освітні технології можуть
бути використані для досягнення основних цілей та завдань уроків
літературного читання в початковій школі.
Констатувальне дослідження дало змогу дослідити стан використання
мережевих освітніх технологій на уроках літературного читання в сучасній
початковій школі, проаналізовано рівень їх використання та існуючі
тенденції.
У другому розділі було визначено педагогічні умови, необхідні для
успішного впровадження мережевих технологій на уроках літературного
4
читання; шляхи підвищення ефективності використання мережевих освітніх
технологій у процесі роботи над художнім твором; особливості проведення
уроків літературного читання з використанням мережевих технологій
навчання, включаючи вибір інструментів, методик та інтерактивних форм
роботи.