Агресивність у поведінці учнів молодшого шкільного віку та шляхи її корекції
Abstract
Проблема агресивності у поведінці школярів є актуальною проблемою
сучасності. Статистика засвідчує тенденцію до поширеності цього явища,
тож особливого значення набувають дослідження, присвячені питанням
дитячої агресії та її корекції. Мета роботи: виокремити та науково
обгрунтувати шляхи корекції агресивної поведінки молодших школярів
Структура роботи визначається її актуальністю, метою, завданнями,
об’єктом, предметом і методами дослідження. Дана робота містить вступ, два
розділи, висновки, список використаних джерел, який включає 103
найменування, практично орієнтовані додатки. Загальний обсяг роботи - 101
сторінка.
Оприлюднені результати теоретико-методологічного аналізу сутності
агресивності та чинників її виникнення; розкрито особливості проявів
агресивності учнів молодшого шкільного віку; розглянуто методики її
діагностики. Проведене дослідження дозволило обґрунтувати шляхи корекції
агресивності молодших школярів, запропонувати способи й техніки корекції,
психолого-педагогічної профілактики агресивності у поведінці учнів
молодшого шкільного віку.