Організація інтерактивної навчальної взаємодії молодших школярів в процесі вивчення природничої освітньої галузі
Abstract
Наукова робота спрямована на дослідження організації інтерактивної
навчальної взаємодії молодших школярів у процесі вивчення природничої
освітньої галузі в початковій школі.
У першому розділі “Теоретичні засади організації інтерактивної навчальної
взаємодії учнів початкової школи” проводиться аналіз поняття “навчальна
взаємодія” в науковій літературі, виокремлюються специфіка інтерактивної
взаємодії молодших школярів в освітньому процесі початкової школи та
розглядається інтерактивне навчання як важлива умова організації навчальної
взаємодії молодших школярів. Розділ завершується висновками, в яких
підсумовано теоретичний аналіз та визначено основні принципи інтерактивної
навчальної взаємодії.
Другий розділ кваліфікаційної роботи розглядає результати дослідження
стану організації навчальної взаємодії у молодших школярів в процесі вивчення
природничої освіти. Проаналізовано педагогічні умови інтерактивної навчальної
взаємодії, включаючи організацію інтерактивного навчання відповідно до
принципів інтерактивного навчання, а також використання інтерактивних
методів навчання для досягнення цієї мети.