Використання комп'ютерних ігор як засобу навчання школярів на уроках інформатики в початкових класах
Abstract
Дане дослідження присвячене розгляду теоретичних основ та
експериментальної перевірки застосування комп’ютерних ігор на уроках
інформатики як засобу навчання.
У першому розділі «Теоретичні основи використання комп’ютерних ігор
у процесі навчання молодших школярів» проведено аналіз поглядів учених
щодо комп’ютерних ігор в освітньому процесі початкової школи, окреслено їх
роль, розкрито сутність та запропоновано узагальнену класифікацію даного
виду ігор.
Другий розділ «Педагогічні умови використання компʼютерних ігор як
засобу навчання молодших школярів на уроках інформатики» присвячений
експериментальній перевірці та обґрунтуванню педагогічних умов
використання компʼютерних ігор на уроках інформатики у сучасній початковій
школі. За результатами проведеного дослідження доведено позитивне ставлення
до використання ігор в освітньому процесі, але водночас виявлено
фрагментарне застосування таких навчальних активностей. Експериментально
доведено ефективність застосування компʼютерних ігор на уроках інформатики
у початковій школі. Розроблено рекомендації щодо застосування освітніх ігор
для учнів відповідно до класу та змістової лінії, яка вивчається.