Формування екологічної свідомості молодших школярів в умовах Нової української школи
Abstract
Дана дослідницька робота спрямована на вивчення та аналіз процесу
формування екологічної свідомості учнів молодшого шкільного віку та його
відповідність вимогам Нової української школи.
У розділі 1 «Теоретичні основи формування екологічної свідомості в
молодших школярів в умовах нової української школи» проаналізовано поняття
«екологічна свідомість» в науковій літературі, досліджено імператив формування
екологічної свідомості в освітній практиці сучасної початкової школи та описано
специфіку формування екологічної свідомості у дітей молодшого шкільного віку.
У розділі 2 «Особливості формування екологічної свідомості учнів в
умовах Нової української школи» проводиться дослідження стану сформованості
у молодших школярів екологічної свідомості. Описано технологію формування
екологічної свідомості у молодших школярів та методичний супровід щодо цього
процесу в умовах Нової української школи.
Результати цього дослідження спрямовані на покращення методики
формування екологічної свідомості у молодших школярів та сприяють зростанню
рівня їхньої екологічної обізнаності та відповідальності щодо навколишнього
середовища. Ця робота має важливе практичне значення для освітньої системи та
сприяє розвитку екологічно свідомого покоління в Україні.