Технологія розвитку критичного мислення молодших школярів: методичні рекомендації
Abstract
Методичні рекомендації орієнтовані на вивчення студентами спеціальності 013 Початкова освіта особливостей розвитку критичного мислення учнів початкової школи. Матеріали покликані допомогти майбутнім учителям сформувати в учнів здатність аналізувати інформацію, робити виважені висновки та приймати обґрунтовані рішення. Звертається увага на специфіку реалізації технології критичного мислення в освітньому процесі початкової школи. Подано систему практичних робіт, індивідуально-дослідних завдань, що дають можливість студентам практично зорієнтувати отримані знання.
Методичні рекомендації є цінним ресурсом для підготовки майбутніх учителів, які прагнуть зробити свої уроки цікавими, продуктивними та орієнтованими на розвиток ключових компетентностей молодших школярів