Аналіз взаємодії маркетингу й обслуговування клієнтів у готельно-ресторанному бізнесі України
Переглянути
Дата
2024Автор
Кифяк, Олександр
Бондарчук, К. П.
Горішевський, П. А.
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Стаття присвячена пошуку шляхів підвищення ефективності управління
підприємствами у сфері готельного бізнесу. Готельно-ресторанні комплекси є елементами
соціальної сфери і відіграють важливу роль у підвищенні ефективності суспільного виробництва
і, як наслідок, покращенні рівня життя людей. Важливо впровадити сучасну й ефективну модель
управління цим бізнесом, яка відповідає світовим стандартам і вимогамринку, таким як надання
високоякісних послуг, зниження витрат, адаптація персоналу, проведення маркетингових
досліджень тощо. Мета статті – проаналізувати взаємодію маркетингу й обслуговування
клієнтів в українському готельно-ресторанному господарстві. Маркетингові технології
(MarTech) можуть значно підвищити ефективність, прозорість, гнучкість і цінність будь-якої
маркетингової операції. Нині компанії впроваджують нові цифрові технології, які стали
необхідним інструментом для ефективного управління та маркетингового успіху, і змінюють
процес взаємодії з клієнтами – від першого контакту до організації угоди та післяпродажного
обслуговування. Унікальний сайт, хороша представленість у системах онлайн-бронювання,
активна присутність у соціальних мережах є ключовими факторами залучення та утримання
клієнтів. Сучасні методи управління маркетингом у сфері готельного бізнесу та громадського
харчування спрямовані на підвищення ефективності та якості обслуговування. Впровадження
передового досвіду й інноваційних рішень може допомогти компаніям залучити клієнтів,
підвищити рівень задоволеності й отримати конкурентну перевагу на ринку. Продумана
система інноваційних рішень знижує витрати та ризики й підвищує загальну ефективність
готельно-ресторанних компаній. Інноваційні готельні технології – від складного програмного
забезпечення до обслуговування гостей і маркетингових інструментів – пропонують
різноманітні можливості зниження витрат і прибутку, що дає змогу власникам готелів досягти
нових рівнів прибутковості. Подальші дослідження мають бути спрямовані на розробку та
впровадження інноваційних стратегій розвитку готельного-ресторанного господарства.