СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ДІТЬМИ, ЯКІ ПЕРЕЖИВАЮТЬ РОЗЛУЧЕННЯ БАТЬКІВ
Abstract
Сьогодні у складних соціально-економічних,
соціально-політичних умовах відповідальність за соціалізацію дітей сім'я
ділить з іншими соціальними інститутами. Зважаючи на те, що перед
суспільством ставиться завдання посилити виховні можливості сім'ї,
навчальні заклади допомагають батькам у розумінні, створенні та забезпеченні
оптимальних психолого-педагогічних умов для повноцінного виховання
дітей, розвитку їхніх пізнавальних інтересів, фізичного удосконалення,
нормального спілкування з батьками та іншими членами сім'ї, у набутті
батьками умінь, необхідних для вирішення складних проблем сімейного
виховання. Заклади освіти та їх працівники, які завдяки фаховій освіті
володіють необхідними психолого-педагогічними знаннями, професійними
вміннями і навичками, виступають важливими агентами соціалізаційних
впливів на дитину.
Особливо важлива така підтримка для сімей, які не можуть повноцінно
виконувати свої функції через підвищений рівень конфліктності, дестабілізацію
сімейних відносин, руйнування шлюбно-сімейних стосунків.