Нетрадиційні форми організації навчання англійської мови як засіб підвищення мотивації учнів середньої школи
Abstract
Наше дослідження присвячено теоретичним принципам нетрадиційної форми організації навчання, опису теоретичних основ нетрадиційних форм, базових елементів та стадій уроку, визначення ролі вчителя, окреслення шляхів введення та застосування нетрадиційних форм організації навчання та вирішенню проблем, з якими можливо зіхштовхнутися в рамках цього процесу. Розвідка окреслює питання важливості використання нетрадиційних форм навчання, що сприяють підвищенню мотивації. Основи сучасної парадигми освіти – такі наукові і теоретичні концепти, як студенто-орієнтоване навчання, індивідуалізація і диференціювання освітньої діяльності, формування мотивації, саморозвиток студентів.