Англомовні онлайн-ресурси як засіб розвитку діалогічного мовлення учнів середньої школи
Abstract
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню мовної компетенції, розвитку граматики, словникового запасу, сприйняття прочитаного та сприйняттю на слух, що, у свою чергу, слугує незамінною основою для розвитку продуктивних навичок – говоріння та письма. Завдяки використанню онлайн-ресурсів досягається головна мета навчання іноземних мов у школі, яка полягає у формуванні комунікативної компетенції учнів, що забезпечується через лінгвістичний, мовний та соціокультурний досвід, адаптований до вікових особливостей учнів. Також, сучасні засоби розвитку діалогічного мовлення дають змогу залучити школярів до процесу формування мовної компетенції та мотивувати їх до навчання. Таким чином, метою цього дослідження є аналіз англомовних онлайн-ресурсів як засобу розвитку діалогічного мовлення учнів середньої школи. Зокрема, основними завданнями роботи є загальна характеристика онлайн-ресурсів у навчанні іноземних мов, визначення особливостей використання онлайн-ресурсів у школі та у навчанні діалогічного мовлення, психолого-педагогічна характеристика учнів 6 класу, характеристика онлайн-ресурсів ISLcollective, Twinkl, British Council, дослідження ефективності використання англомовних онлайн-ресурсів як засобу розвитку діалогічного мовлення у школярів, аналіз особливостей організації та визначення етапів проведення пробного навчання, здійснення інтерпретації результатів пробного навчання. Дослідження складається із трьох частин. Частина 1 включає три розділи, у яких представлені теоретичні аспекти англомовних онлайн-ресурсів як засобу розвитку діалогічного мовлення, включаючи характеристику онлайн-ресурсів у навчанні іноземних мов, особливості використання онлайн-ресурсів у навчанні діалогічного мовлення, психолого-вікові особливості учнів 6 класу. У частині 2 представлений огляд основних англомовних онлайн-ресурсів як засобу розвитку діалогічного мовлення, таких як: ISLcollective, Twinkl, British Council. У частині 3 представлено апробацію використання англомовних онлайн-ресурсів для розвитку діалогічного мовлення учнів середньої школи. Роботу завершують загальні висновки дослідження.