Формування англомовної компетентності у аудіюванні студентів першого курсу засобами автентичних аудіо- та відеоматеріалів
Abstract
Аудіювання належить до числа найважливіших мовних компетенцій, проте залишається малодослідженою галуззю методики викладання іноземних мов. Вступаючи на перший курс університету, студенти повинні мати певний фундамент для оволодіння навичками аудіювання, які в подальшому допоможуть пов'язати воєдино знання, які вони отримують у закладі вищої освіти. Враховуючи різноманітність підготовки студентів, які вступають до Чернівецького національного університету (на факультет іноземних мов), ми вважали за необхідне розробити стратегію, яка б допомогла студентам не лише підвищити рівень володіння навичками аудіювання, а й заповнити прогалини, які можуть бути у деяких студентів. Отже, основою нашого дослідження є автентичні аудіо- та відеоматеріали, які допомагають студентам зануритися в культуру англомовних країн і краще зрозуміти не лише їхній лінгвоменталітет, а й артикуляцію лексичних конструкцій, якими вони користуються у повсякденному спілкуванні. Перша частина дослідження була присвячена теоретичним основам аудіювання, друга – автентичним матеріалам, і, нарешті, третя – практичному дослідженню, що супроводжувалося оцінюванням навичок аудіювання у студентів.