Формування гібридних моделей малого бізнесу в умовах загострення конкуренції
Abstract
Стаття присвячена можливостям та перспективам використання гібридних моделей малим бізнесом Укра-їни як інструмента підвищення його конкурентоспроможності на сучасному ринку та у близькому майбутньо-му. Її метою є розгляд переваг таких моделей у контексті вирішення нагальних проблем вітчизняного малого підприємництва. Висвітлюються роль малого бізнесу в економіці України 2010–2023 років, динаміка ключових показників його діяльності, сучасні конкурентні позиції вітчизняних суб’єктів малого підприємництва на вну-трішньому та зовнішньому ринках. Розкриваються роль бізнес-моделей в досягненні бажаних економічних результатів та формуванні конкурентних переваг, сутність та переваги гібридних моделей малого бізнесу, ключові етапи формування ефективної гібридної моделі організації діяльності малого підприємства. Прак-тичне значення статті полягає у визначенні перспективних форм гібридних бізнес-моделей для різних сфер вітчизняного малого бізнесу.